Všeobecné obchodní podmínky TrioMedical s.r.o., pro zhotovení stánků a zajištění dalších služeb

 

POŘADATEL

TrioMedical s. r. o.

Zastoupena: Ing. Michaelem Bäumelem, jednatelem společnosti
Se sídlem: Milady Horákové 42/127, 160 00 Praha 6

Adresa pro doručování: Milady Horákové 42/127, 160 00 Praha 6
Email: info@triomedical.cz
IČ: 073 21 431, DIČ: CZ073 21 431

 

Všeobecné obchodní podmínky („VOP“)

Tyto všeobecné obchodní podmínky pro výstavbu stánků a zajištění dalších služeb, upravují práva a povinnosti mezi společností TrioMedical, s.r.o., (dále jen „Pořadatel“) a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Vystavovatel“) při poskytování níže uvedených služeb. Společné pojmenování pro Pořadatele a Vystavovatele je „Smluvní strany“ a jednotlivé též „Smluvní strana“.

I.    Úvodní ustanovení

 

  1. Tyto VOP podrobně upravují další vzájemná práva a povinnosti Smluvních stran.
  2. Smlouva mezi stranami byla uzavřena formou objednávkového formuláře na webových stránkách veletrhbezprekazek.cz, (dále jen „smlouva“ či „objednávka“) a vstupuje v platnost v den jejího uzavření a nabývá účinnosti dnem odeslání potvrzení objednávky Pořadatelem Vystavovateli.
  3. Vzniklý smluvní vztah mezi Pořadatelem a Vystavovatelem se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 S., občanský zákoník (dále jen „OZ“).
  4. Jakékoli vedlejší úmluvy, sliby či doplnění uzavřené smlouvy musí mít vždy písemnou formu.
  5. Tyto VOP zůstávají účinné ve všech ostatních částech, i při případné neúčinnosti některého z ustanovení těchto VOP. Smluvní strany se tímto zavazují, že v takovém případě nahradí neúčinné ustanovení účinným ustanovením.
  6. Ustanovení uvedená ve smlouvě mají přednost před ustanoveními uvedenými v těchto VOP.
  7. Tyto VOP se použijí výhradně pro objednávky uzavřené prostřednictvím webových stránek Pořadatele, tak jak je uvedeno v bodě 2 tohoto článku. Odesláním objednávky na těchto webových stránkách dochází k přijetí nabídky Pořadatele Vystavovatelem.

II.   Čerpání poskytované služby

 

  1. Pořadatel pořádá veletrh Bez překážek (dále jen „veletrh“), který se uskuteční ve dnech 29.-30. 5. 2020 v prostorech PVA EXPO PRAHA, na adrese Beranových 667, Praha 9, 199 00.
  2. Vystavovatel si u Pořadatele objednává zhotovení výstavního stánku na pronajaté části výstavní plochy na veletrhu, a zavazuje se za něj uhradit cenu uvedenou v objednávce.
  3. Pořadatel se zavazuje, že Vystavovateli zhotoví objednaný výstavní stánek dle domluvených požadavků a za cenu uvedenou v objednávce.
  4. Smluvní strany se zavazují, že předmět smlouvy je obchodním tajemstvím ve smyslu § 504 ObčZ a informace jsou chráněny jako důvěrné ve smyslu § 1730 odst. 2 OZ. Smluvní strany se zavazují, že si poskytnout veškerou možnou součinnost při ochraně těchto důvěrných informací. To neplatí o veřejně dostupných informací týkající se obou smluvních stran.

III.    Stánky a příslušenství

 

  1. Pořadatel nabízí zhotovení výstavních stánků systémem OCTANORM a pronájem příslušenství (dále také „mobiliář“) na pronajaté výstavní ploše v prostorech PVA EXPO PRAHA Vystavovateli za podmínek daných smlouvou a těmito VOP.
  2. Pořadatel nabízí zhotovení 9 typových provedení stánků tak, jak jsou uvedeny na webových stránkách Pořadatele – www.veletrhbezprekazek.cz
  3. Pořadatel nabízí také zhotovení individuálního řešení stánků, dle výslovné dohody mezi Pořadatelem a Vystavovatelem. Koncept požadovaného řešení je Vystavovatel povinen uvést do objednávky.
  4. Pořadatel nabízí pronájem mobiliáře ke stánku dle nabídky uvedené na webových stánkách Pořadatele – www.veletrhbezprekazek.cz
  5. Vystavovatel bere na vědomí, že zhotovení stánku, včetně příslušenství tak, jak je uvedeno v bodě 2 a 3 tohoto článku, je možné pouze, pokud má od Pořadatele objednanou výstavní plochu.
  6. Pořadatel si vyhrazuje právo na libovolné umístění a natočení výstavního stánku Vystavovatele v souladu s celkovým rozmístěním všech vystavujících.
  7. Vystavovatel obdrží plánek rozložení všech vystavovatelů nejpozději dva týdny před veletrhem.

 

IV.    Technické zajištění

 

  1. Cena za přívod el. energie zahrnuje přívod na stánek 230 V, nebo 400 V, s možností jeho použití po dobu montáže a demontáže (maximální odběr 2 kW/230 V pro elektrické nářadí). Dále zahrnuje v průběhu veletrhu pronájem příslušného dílu halového rozvaděče, spotřebu el. energie a elektrorevizi. Vlastní přívod na stánek představuje instalaci 1 až 2 zásuvek – 230V.
  2. Vystavovatelem požadovaný příkon na stánek musí zahrnovat součet všech příkonů elektrospotřebičů v expozici, tj. osvětlení, vařič, kávovar, varná konvice, průtokový ohřívač vody, počítač, televizor a video, exponáty atd. Pro přesnější objednávku uvádíme následující příklady: osvětlení stánku 9 m2 cca 0,5 kW, kuchyňský komplet cca 3,5 kW, kávovar (překapávací) cca. 0,8 – 1,2 kW, rychlovarná konvice cca 2 kW, dvouplotýnkový vařič cca 2 kW. Tyto příkony jsou pouze orientační – vždy záleží na konkrétním připojeném spotřebiči.
  3. Za elektrorevizi odpovídá firma, která realizuje stánek. Nevyhovující elektroinstalace nebude ke škodě Vystavovatele připojena.
  4. POZOR! Pořadatel doporučuje, aby v případě, že budete ve stánku užívána lednice, je třeba objednat zvlášť lednicový okruh, který nebude v noci vypínán. V ceně lednicového okruhu není zahrnut příkon el. energie. Tento je nutno zahrnout (přičíst) do objednávky celkového příkonu el. energie.
  5. Odpad a voda: Připojení dřezu, tj. běžné baterie k uzavíracímu ventilu a běžného vývodu sifonu s 5/4“ hadicí je obsaženo v ceně „přívodu a odpadu vody“. V ceně přívodu vody a odpadu není zahrnuto zapůjčení dřezu. Při rozsáhlejší práci instalatéra nad rámec připojení dřezu v ceně bude účtováno 450 Kč/hod., (za každou započatou hodina). Úhrada této služby je splatná v hotovosti v pokladně Veletržní správy.
  6. Pevné připojení kabelem je realizováno přípojkou k místní síti Ethernet 10/100/1000 MBit/s. Připojované zařízení musí být vybaveno síťovou kartou Ethernet 10/100/1000 MBit/s s  možností připojení konektoru RJ-45.
  7. Připojení k bezdrátové síti Wi-Fi je možné využít v případě, kdy Vystavovatel nepožaduje vysokou stabilitu připojení. Nedoporučuje se na připojení VPN. Kvalita je ovlivněna počtem aktuálně připojených klientů. V případě nepovoleného využití vysílacího Wi-Fi zařízení Vystavovatelem, může dojít k rušení a snížení kvality připojení. V takovém případě Pořadatel neručí za plnou funkčnost přípojky. Standardní rychlost připojení je 3 MBit/s. Připojované zařízení musí být vybaveno Wi-Fi síťovou kartou. Síť Wi-Fi je vysílána pouze v pásmu 5 GHz (norma 802.11a,n,ac). Po připojení do sítě (u obou typů přípojek) je nutno nastavit získání IP adresy z DHCP serveru.

 

V.      Předání a převzetí stánku a příslušenství

 

  1. Pořadatel se zavazuje, že objednaný stánek, včetně mobiliáře, bude Vystavovateli předán do 12:00 dne 28.5.2020, popř. dle individuální dohody mezi Pořadatelem a Vystavovatelem. Nikoli však dříve než do data zvedeného v předcházející větě tohoto článku.
  2. O předání stánku a pronajatého mobiliáře bude sepsán protokol o předání a převzetí, který bude podepsán oběma smluvními stranami.
  3. Po skončení veletrhu je Vystavovatel povinen předat stánek, včetně pronajatého mobiliáře, nejpozději do 22:00, dne 30.5. 2020.
  4. V případě, že Vystavovatel stánek a mobiliář nepředá ve stanoveném termínu, je Pořadatel oprávněn požadovat po Vystavovateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 50 Kč/m2 za 1 hod. obsazené plochy. Vystavovatel je povinen předat stánek, včetně pronajatého mobiliáře Pořadateli ve stavu a počtu, v jakém jej od Pořadatele převzal. Veškeré vady či škody způsobené na stánku či mobiliáři, budou uvedeny v protokolu o zpětném předání a převzetí. Tyto vady a škody budou následně Pořadatelem Vystavovateli vyúčtovány.

VI.    Platební podmínky

 

  1. Cena za objednané služby je splatná na základě vystavené objednávky do uvedené doby splatnosti. Pokud není stanoveno jinak, je Vystavovatel povinen uhradit předmětnou částku nejpozději měsíc před konáním veletrhu, a tedy do 28. 4. 2020.
  2. Konečná faktura (zúčtovací faktura) bude Pořadatelem vystavena až po skončení veletrhu a doručena Vystavovateli dle jeho pokynů uvedených v objednávce.
  3. Faktura obsahuje cenu za poskytnutou službu dle objednávky Vystavovatele, popř. další částky, na které má Pořadatel dle smlouvy či těchto VOP nárok (storno poplatky, náhrada škody, apod.)
  4. Cena za zhotovení stánku zahrnuje:
    1. Cenu za zhotovení typového stánku, popř. dle individuálního řešení;
    2. Demontáž stánku;
  5. Cena za zhotovení stánku nezahrnuje:
    1. Přípojky (elektřina, voda, odpad, internet);
    2. Pronájem mobiliáře;
  6. Zruší-li Vystavovatel objednávku stánku, včetně objednávky mobiliáře, před zahájením veletrhu, je povinen uhradit Pořadateli následující storno poplatky:
    1. 20% z celkové ceny při zrušení 91 dní před zahájením veletrhu;
    2. 50% z celkové ceny při zrušení 31 až 90 dní před zahájením veletrhu;
    3. 100% z celkové ceny při zrušení do 30 dnů před zahájením veletrhu;
  7. Vystavovatel bere na vědomí, že v případě podstatné změny (snížení rozsahu či změny typu výstavní plochy) mohou Pořadateli vzniknout v souvislosti s výstavbou stánku vícenáklady, které je oprávněn Vystavovateli vyúčtovat. Povinnost úhrady storno poplatků má Vystavovatel, kterému byla potvrzena účast na veletrhu dle čl. I, bod 2, i v případě, že neuhradil zálohovou ani jinou fakturu. Zrušení účasti Vystavovatele na veletrhu musí mít vždy písemnou formu a musí být zaslána Pořadateli na adresu uvedenou v záhlaví těchto VOP.
  8. Objednávka stánku musí být uzavřena do 22.4.2020. V opačném případě nemůže Pořadatel garantovat dodržení termínu dodání.

 

VII.   Odpovědnost za škodu a bezpečnost

 

  1. Pořadatel v žádném případě neodpovídá za ztráty či škody na majetku Vystavovatele. Účast na veletrhu jde k tíži Vystavovatele a Pořadatel nenese zodpovědnost za škody či jakoukoli jinou újmu, způsobenou Vystavovateli třetí stranou.
  2. Pořadatel doporučuje Vystavovateli být po dobu veletrhu pojištěn.
  3. Pořadatel je povinen během veletrhu dodržovat veškerá protipožární, hygienické a bezpečnostní předpisy.
  4. Vystavovatel nesmí v pronajaté výstavní ploše skladovat či používat žádné hořlavé, toxické či škodlivé látky bez písemného souhlasu Pořadatele.
  5. Vystavovatel zodpovídá na technický stav všech použitých elektrospotřebičů.
  6. Vystavovatel prohlašuje, že se seznámil s riziky možného ohrožení života či zdraví a s opatřeními k ochraně, které jsou uloženy na stránkách abf.cz.

VIII.     Práva a povinnosti Vystavovatele

 

  1. Vystavovatel bere na vědomí, že veškerá produkce způsobující nadměrný hluk, prach, zplodiny či otřesy, ohrožující bezpečnost návštěvníků či ostatních vystavovatelů nebo rušící veletržní provoz, je TrioMedical s. r. o., oprávněna zakázat a požadovat po Vystavovateli smluvní pokutu ve výši 5 000 Kč za každý případ takového porušení, včetně náhrady škody, která Pořadateli v souvislosti s tím vznikla.
  2. Vyúčtování smluvní pokuty není podmíněno žádným formálním úkonem ze strany Pořadatele. Smluvní pokuta dle výše uvedeného bodu, je splatná Vystavovatelem do třiceti dnů od obdržení vyúčtování smluvní pokuty, a to na bankovní účet Pořadatele uvedený ve smlouvě.
  3. Náhrada újmy se řídí ustanovením § 2894 a násl. OZ. Právo na náhradu škody vzniká vedle práva na smluvní pokutu.
  4. Vystavovatel nesmí likvidovat exponáty a ukončit svou činnosti před oficinálním ukončením veletrhu.

IX.        Zpracování osobních údajů

 

  1. TrioMedical s. r. o., postupuje při zpracování osobních údajů v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění („ZZoÚ“) a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), v platném znění, („Nařízení“).
  2. TrioMedical s. r. o., zpracovává osobní údaje Vystavovatele, které mu v souvislosti s podpisem přihlášky nebo smlouvy poskytl z důvodu nezbytnosti pro plnění ze smlouvy, z důvodu nezbytnosti pro plnění právních povinností, jakož i z důvodu nezbytnosti pro ochranu oprávněných zájmů TrioMedical s. r. o.
  3. TrioMedical s. r. o., osobní údaje zpracovává a shromažďuje za účelem uzavření smlouvy, poskytování plnění podle smlouvy a k jejímu ukončení, dále za účelem případného vymáhání nároků vyplývajících ze smlouvy.
  4. Osobní údaje předávané Vystavovatelem jsou zpracovávány písemně prostřednictvím smlouvy, přihlášky, přičemž dále jsou zavedeny do počítačového systému TrioMedical s. r. o., který přijal taková opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Přístup k osobním údajům mají pouze odpovědné osoby.

X.        Ukončení smlouvy

 

  1. Smlouva může být ukončena dohodou smluvních stran, výpovědí či písemným odstoupením. V případě výpovědi, je smlouva ukončena k poslednímu kalendářnímu dni v měsíci, ve kterém byla výpověď prokazatelně doručena druhé smluvní straně v písemné formě. Výpovědí uzavřené smlouvy však nezaniká právo Pořadatele na zaplacení storno poplatků uvedených v čl. VI. – Platební podmínky.

XI.         Závěrečná ustanovení

 

  1. Pořadatel si vyhrazuje právo na odmítnutí Vystavovatele v případě, že Vystavovatel svým zaměřením nezapadá do konceptu veletrhu.
  2. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí objednávkového formuláře stánku, mobiliáře a přípojek, uvedeného na webových stránkách Pořadatele.
  3. Smluvní strany nejsou oprávněny bez písemného předchozího souhlasu druhé smluvní strany, postoupit třetí straně smlouvu či jakékoli plnění z ní.
  4. Pořadatel si vyhrazuje kdykoli jednostranně změnit znění těchto VOP. Taková změna bude Vystavovateli bezodkladně oznámena prostřednictvím emailu.
  5. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.10.2019.

 

V Praze dne 1.10.2019

TrioMedical, s.r.o.